Brandidentitet

Skab, en rød tråd igennem jeres online tilstedeværelse

René koder website

Hvorfor er brandidentitet vigtig?

Brandidentitet er en samling af alle elementer, som virksomheden skaber for at vise et billede af dem selv til din målgruppe. Brand identiteten er med til at forme dine kunders opfattelse af, hvem du er og fortæller en historie gennem virkemidler såsom logo, farver, skrifttype, billedstil og tone of voice så i bliver husket.

Rød tråd i dit design

Visuel udtryk

Identitet der huskes

Identitet der skiller sig ud

Jeg gør mig umage med jeres identitet

Responsive logo

Jeg hjælper med at sikre jeres logo, er tilpasset til små og store skærmstørrelser

Grafisk design

Jeg hjælper med grafisk arbejde, der understøtter virksomhedens visuelle udtryk

Brand identitet

Jeg sikrer, at jeres virksomhed skiller sig ud, fremstår professionelt og interessant overfor målgruppen

Styleguide

En visuel guide til styling, af elementer på websitet som farver, skrifttyper og knapper

Kommunikation

Jeg hjælper jer med god kommunikation der taler med og ikke til målgruppen

Professionelt udtryk

Jeg udarbejder de grafiske detaljer, så I fremstår med et professionelt udtryk

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er en styleguide?

En styleguide er visuel styling af elementer, der anvendes på dit website. Det kan være overskrifter, tekster, knapper, linjer, ikoner, egenskaber som eksempelvis størrelse, farver, lige eller afrundede kanter og andet. Med en styleguide for dit website sikrer et ensartet, balanceret og professionelt udtryk. Vil du høre mere om, hvorfor du skal have en styleguide, så kontakt mig på 28191854 eller info@dyna.dk

Hvad er en visuel identitet?

En visuelidentitet jeres virksomheds ansigt ud af til, det er den visuelle grafiskestil, der skaber jeres virksomheds personlighed, eksempelvis som I er seriøse eller personlige. En visuel identitet indeholder typisk logo, farver,typografi, illustrationer, fotos, ikoner, illustrationer alt efter behov — Vil du høre mere om, visuel identitet, så kontakt mig på 28191854 eller info@dyna.dk

Relancering af din virksomheds visuel identitet?

Hvis I ikke er på udkig efter en helt ny, visuel identitet, kan der også foretages et løft af elementer i den eksisterende visuelle identitet. Det kunne være skrifttyper, der skiftes ud, måske nye farver til at løfte brandet, mens dit logo forbliver det samme. Vil du høre mere om opdatering af jeres visuelle identitet, så kontakt mig på 28191854 eller info@dyna.dk

Hvordan arbejder jeg med brandidentitet?

Ved hjælp af forretningsindsigt udfra dialog med dig, kigger jeg på din virksomheds nuværende identitet, herefter arbejder jeg i samarbejde med jer en retning for identiet og det visuelle udtryk.

René kontakt

Udtalelse om samarbejdet

Det siger mine kunder

"Dyna er super professionelle og rigtig gode til at lytte. Jeg ønskede mig en personlig og anderledes virtuel identitet, som gav udtryk af mig. Det har Dyna skabt gennem billeder, design og webopsætning som afspejler mig og den jeg er til perfektion".

Kamilla Hermansen

Indehaver af Kamilla Hermansen